Ime predmeta |
Pristopi celostnega učenja in poučevanja tujega jezika |
Nosilec / izvajalec |
izr. prof. dr. Brigita Kosevski Puljić in doc. dr. Andreja Retelj |
Opis predmeta |
VSEBINA:
|
Temeljna literatura | • Kosevski Puljić, B. (2012): Fremdsprachen ganzheitlich lernen und lehren. Študijsko gradivo, 60 strani. • Gibitz, U. Fremdsprachen lernen und lehren heute. http://www.lernen-wollen.de (2011), 14 strani. Priporočena literatura: • Bandler, R. (1992): Veränderung des subjektiven Erlebens. Fortgeschrittene Methoden des NLP. Junfermann Verlag, Paderborn, 85 strani. • O¨Connor, J./ Seymour, J. (1994): Spretnosti sporazumevanja in vplivanja. Celje: Sledi, 56 strani Ostala literatura se posreduje pri predavanjih. |
Preverjanje in ocenjevanje | Pisni izpit (40%), projekt (20 % ocene), naloga: didaktizirana predstavitev pred skupino in simulacija reševanja določenega problema s pomočjo ustreznega pristopa celostnega poučevanja (20 %ocene) in sodelovanje pri predavanjih in vajah (20 %) |