VSEBINA: Študentje poglabljajo svoje znanje o zgodovini dramatike, zlasti dramatike nemškega govornega področja, o zgodovini gledališča in zgodovini teorij drame. Različne težnje in posebne značilnosti nemške dramatike 20. stoletja povezujejo z razvojnimi težnjami gledališke umetnosti in ustreznimi teoretskimi in analitičnimi pristopi. Pridobljeno znanje aplicirajo na sodobno dramsko in gledališko produkcijo.
CILJI IN KOMPETENCE:
- Študentke in študenti so sposobni:
- analizirati dramska besedila in gledališke uprizoritve;
- prepoznavati razvojne težnje v sodobni dramski in gledališki produkciji;
- prepoznavati medijskospecifične strukture dramskih besedil;
- poznajo značilnosti gledališkega medija;
- analizirati razmerje med dramskim besedilom in uprizoritvijo;
- umestiti dramsko besedilo v družbeni kontekst;
- reflektirati razmerje med literarnim, gledališkim in drugimi družbenimi diskurzi.
PREDVIDENI ŠTUDIJSKI REZULTATI: Študentje poznajo najpomembnejše teorije drame od Aristotela do danes; poznajo najvplivnejše dramske in gledališke avtorje nemškega govornega področja v 20. stoletju in začetku 21. stoletja.
Študentje razumejo teorije drame; razumejo posebne značilnosti dramskih besedil v razmerju do gledališkega medija in pomen gledališke interpretacije dramskih besedil.
|